סוגי כיסויים בטיחותיים לבריכה

אילו סוגי כיסויים בטיחותיים לבריכה קיימים?

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה בה אנשים רבים בוחרים להקים בשטח ביתם, בריכה פרטית אשר תשרת אותם ואת משפחתם, במיוחד בתקופת הקיץ החמה. אם בעבר, בריכה פרטית הייתה שמורה לאנשים אמידים בלבד, כיום באמצעות הטכנולוגיות השונות, ישנו היצע מגוון ומרשים של בריכות פרטיות אשר עלותן אינה גבוהה והקמתן, אינה פעולה מורכבת למדי ובוודאי כזאת אשר אינה דורשת יכולות פיזיות גבוהות. 

כל אדם אשר מחזיק בבריכה פרטית, בוודאי יודע כי יש לדאוג ולמנוע כניסה של ילדים אל הבריכה ללא פיקוח של אדם מבוגר ולצורך כך, ישנו מגוון רחב מאוד של כיסויים בטיחותיים לבריכה אשר תפקידם לסייע במניעת כניסת ילדים לתוך הבריכה, לאחר השימוש בה והרחק מעיני פיקוח של אדם מבוגר. מדובר על מוצר מציל חיים שיש לרכוש עבור כל בריכה. בנוסף, כיסויים לבריכה, משמשים כחלק מפעולות תחזוקת הבריכה כאשר הם מונעים מלכלוך ואבק, להגיע אל הבריכה ומבטיחים כי איכות המים תישאר ברמה הגבוהה ביותר, בטח בימים בהם הבריכה לא תהיה בשימוש ויש צורך בשמירה על איכות מים תקינה, עד לשימוש הבא בבריכה. 

היתרונות בשימוש בכיסויים בטיחותיים לבריכה

בכל הקשור לבריכות פרטיות, כיסוי בטיחות לבריכה, מצוי ברמת החשיבות העליונה ביותר, שכן הם מבטיחים איכות גבוהה של מי הבריכה ומונעים כל היווצרות לכלוכים ומזהמים שונים, אשר ישפיעו על המשתמשים בבריכה. לשימוש בכיסוי לבריכה הפרטית, ישנם כמה יתרונות גדולים כאשר העיקריים מתוכם הם:

  1. בטיחות אחד היתרונות החשובים ביותר בשימוש בכיסוי בטיחותי לבריכה, הוא בכל הקשור לבטיחות השימוש בבריכה. כאשר מכסים את הבריכה באמצעות כיסוי איכותי ותיקני, הפעולה מאפשרת הגנה מפני ילדם קטנים אשר עלולים לנסות ולהיכנס לבריכה. באמצעות כיסוי בטיחותי לבריכה, ניתן למנוע מגורמים לא רצויים, להיכנס אל תוך הבריכה ולסכן את חייהם, באופן מידי וקטלני. 
  2. ניקיון יתרון נוסף בשימוש בכיסוי בטיחותי לבריכה, הוא בכך שהוא מאפשר שמירה על איכות המים, בכך שהוא מונע באופן מוחלט, כל כניסה של לכלוך, עלים, אבק, מזיקים למיניהם ועוד מגוון רחב מאוד של מזהמים אשר כניסתם למים, תוביל לכך שאיכות המים תרד באופן ניכר ורמת הניקיון תשפיע באופן שלילי, על הרצון להיכנס למים. בריכה שאינה נקייה, תשפיע לרעה על מערכות הניקוז והניקוי של הבריכה ועלולה לפגוע בתקינותם ועל כן החשיבות בכיסוי בריכה, על רמת ניקיון המים.
  3. טכנולוגיה גבוהה אחד היתרונות הגדולים והמרכזיים ביותר של כיסויים בטיחותיים לבריכה, הוא בכך שהוא מצויד במנועים הידראוליים אשר מאפשרים פתיחה וסגירה מהירה מאוד של כיסוי הבריכה וחוסכים זמן רב בהמתנה.  בנוסף, הכיסויים הבטיחותיים, עשויים ממיטב חומרי הגלם ואינם כוללים תפרים אשר עלולים לאחר שימוש ממושך, להיפרם ולפגוע באיכות הכיסוי ובתועלת אותה הוא מביא. 

אילו סוגי כיסויים בטיחותיים לבריכה קיימים?

בריכות פרטיות, מגיעות במגוון רחב מאוד של דגמים, צורות וגדלים. לכל אחת מהבריכות, ישנו כיסוי בטיחותי אשר מיועד עבורה ויוצר במיוחד בשבילה, כך שההתאמה בין הכיסוי לבין הבריכה תהיה גבוהה מאוד וכך תוכלו להבטיח את האפקטיביות בשימוש בכיסוי. קיים מגוון רחב מאוד של סוגי כיסויים בטיחותיים לבריכה, כאשר המרכזיים מתוכם הם:

סוגי כיסויים בטיחותיים לבריכה – כיסוי הידראולי –

כיסוי הידראולי הינו כיסוי מאוד פופולארי. מדובר על כיסוי שעובד באמצעות שמן הידראולי ואינו מצריך חיבור חשמל בסמיכות לבריכה. כיסוי הידראולי לבריכה הינו היחידי אשר קיבל אישור של חברת החשמל
לטופס 4 ובטוח לשימוש בסביבת הבריכה. כיסוי הידראולי מומלץ הוא כזה בעל 2 מנועים המאפשרים  את פתיחתו וסגירתו במהירות גבוהה ובאופן קל ונוח ולא תלוי בגודלה של הבריכה. 

סוגי כיסויים בטיחותיים לבריכה – כיסוי ידני –

אחד הכיסויים שנמצאים בשימוש גדול בבריכות הפרטיות בישראל וזאת בשל עלותו הנמוכה ביחס לכיסויים בטיחותיים אחרים. כיסוי בטיחותי ידני מתאים לבריכות קטנות יחסית. כיסוי ידני לבריכה של PoolLock נותן אפשרות עתידית  להפוך את השימוש בו לאוטומטי במקום ידני כך שאין צורך להשקיע מחדש. מבחינת התקנה, מדובר בהתקנה מאוד פשוטה ומהירה  ובנוסף, הכיסוי מגיע עם סוגר המונע את פתיחתו והסרתו על ידי ילדים קטנים.

כיסוי נסתר

כיסוי המורכב על גבי מסילות הנמצאות מתחת לריצוף הבריכה כך שבעת סגירת הכיסוי, הסגירה שלו תהיה פנימית מתוך הבריכה ומתקבל מראה עיצובי מושלם ונקי. כיסוי נסתר לבריכה ניתן להתקין רק במהלך בניית הבריכה הפרטית. מדובר על כיסוי מציל חיים אשר מונע כל כניסה ונפילה למים, בזמן שהוא סגור. 

כיסוי תריס  –

כיסוי המורכב משלבים העשויים פוליקרבונט צמודים אחד לשני ויוצרים תריס קשיח. כיסוי תריס לבריכה אינו נחשב לכיסוי בטיחותי מאחר ובעמידה עליו הוא שוקע מעט ועלול להיות מסוכן לפעוטות.   

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן