כיסוי ידני לבריכה

כיסוי ידני לבריכה

כיסוי בטיחותי ידני מתאים לבריכות עד לאורך של 7 מטר. באופן זה מתקינים כיסוי שעלותה נמוכה מאוד, יחסית לכיסוי אוטומטי, ולהינות מבטיחות בריכת השחייה. בכל עת שתרצו, ניתן להוסיף מנגנון אוטומטי כדי להפוך את הכיסוי לאוטומטי לחלוטין.

איך עובד כיסוי ידני לבריכה?

כיסוי ידני לבריכה הוא סוג הכיסוי היחיד הפועל על מערכת הפעלה מנואלית, ללא מערכת הפעלה אוטומטית אלא על ידי סיבוב ידית הפעלה. כיסוי בריכה ידני מיועד לבריכות קטנות עד בינוניות, לג'קוזי וספא. כיסוי בריכה זה מצויד במסילות נמוכות וגלגלת ידנית והוא נפרס בקלות, באמצעות חבלים המחוברים לידיות.

ברגע שרוצים לפרוס את כיסוי הבריכה יש לאחוז בגלגלת ולהפעיל כוח כדי לבצע פריסה של הכיסוי לאורך כל שטח הבריכה. חשוב להדגיש כי כיסוי ידני לבריכה הוא אופציה זולה יותר עבור בעלי בריכות אך מבחינת רמת בטיחות הוא עומד בכל התקנים ומבטיח את בטיחותם של כל משתמשי הבריכה.

האם ניתן להחליף בעתיד כיסוי ידני לבריכה בסוג כיסוי אחר?

בהחלט! מבנה מערכת הכיסוי הוא דומה למערכות חשמליות ואוטומטיות ולכן מהווה בסיס מצויין להחלפה למערכת מתקדמת יותר. מה שנוסף למערכת הכיסוי הוא מערכת גלילה אוטומטית במקום מערכת גלילה ידנית. מדובר בשדרוג מומלץ מאד.

מעוניינים להתקין כיסוי ידני? - השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שאלות נפוצות נוספות

כיסוי ידני לבריכה

כיסוי ידני לבריכה מתאים לכל סוגי הבריכות. כיסוי בריכה ידני הוא בעל מערכת פשוטה וקל להפעלה.
אין לו מנגנון חשמלי אוטומטי והוא בהחלט יכול להתאים לכל סוג של בריכה בנויה. הכיסוי הידני יכול להתאים לבריכות במגוון צורות.

בהחלט. כיסוי ידני לבריכה מונע את הצורך במערכת הידראולית והוא נפרס בקלות, באמצעות חבלים שמחוברים לידיות. מסיבה זו עלות כיסוי מסוג זה נמוכה יותר.
כיסוי ידני לבריכה מתאים בד"כ לבריכות קטנות עד בינוניות ולג'קוזי ולאו דווקא ייתן מענה כאשר מדובר בבריכות שחייה גדולות בגלל הצורך בהפעלת כוח רב לתפעול שלו בבריכה גדולה.

לכיסוי ידני לבריכה יש שני יתרונות בולטים ביחס לסוגים השונים של כיסויי בטיחות לבריכות שחיה.
היתרון הראשון הוא עלות הכיסוי עצמו. מכיוון שמדובר בכיסוי פשוט ללא מערכת הפעלה אוטומטית עלותו ועלות ההתקנה נמוכה יותר.
בנוסף, היתרון השני, הוא שאין עלויות נוספות להפעלת הכיסוי הידני. הוא לא צורך חשמל ולכן גם לא לוקח חלק בחשבון החשמל שלכם:)

בטיחות אצלנו היא במקום הראשון ולכן בכיסויים הידניים שלנו יש סוגר נעילה שילדים לא יכולים לפתוח.
במידה וילדים לא מודעים לסוגר הם לא יכולים לפתוח את הכיסוי בעצמם.
בנוסף, נדרש להפעיל מעט כוח כדי לכסות ידנית את הבריכה ולכן כנראה שילדים קטנים לא יצליחו להזיז אותו לבדם.

הכיסויים שלנו איכותיים ביותר ולכן לרוב הם נשמרים לאורך זמן רב. לעיתים ישנם מקרים בהם כתוצאה מאחזקה לקויה ונוצרים קרעים, שיפשופים או שמערכת הגלילה נתקעת ואז יש צורך בתיקון, בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במקרים כאלה.

לרוב אין צורך בהחלפה של הכיסוי והוא נשמר לאורך זמן רב ובמסגרת הזמן לבלאי סביר.

מוצרים קשורים

דילוג לתוכן