כיסוי נסתר לבריכה

כיסוי נסתר לבריכה

מנגנון הכיסוי הנסתר לבריכה מותקן בבית מסילה אשר ימוקם מתחת לפני הריצוף המקיף את הבריכה. המסילות יהיו מותקנות מתחת לריצוף המקיף את הבריכה. באופן התקנה זה, כיסוי נסתר לבריכה לא ייראה, אך יעשה את פעולתו החשובה -הגנה על הילדים וחיות הבית.

שאלות נפוצות נוספות -

כיסוי נסתר לבריכה

כיסוי נסתר לבריכה מתאים לכל סוגי הבריכות הבנויות לרבות בריכות פיברגלס אולם יש להתקינו לפני סיום בניית הבריכה.
כיסוי נסתר מותקן מתחת לריצוף המקיף את הבריכה ולכן הוא מוסתר מתחתיו ונגלל כאשר רוצים לכסות את הבריכה. כיסוי בריכה נסתר ניתן למצוא בצורה מלבנית, ומרובעת התאם לבריכה בבית שלכם.

כיסוי בריכה נסתר הוא לרוב חשמלי אך ניתן לבחור גם באפשרות ידנית. פתיחה וסגירה ידנית אינה מומלצת שכן הדבר קשה ודורש מאמץ ואנרגיה.
עלות הכיסוי משתנה בהתאם לאופציה בה תבחרו. כיסוי נסתר ידני מצריך הפעלה ידנית של המשטח לכיסוי עד לכיסוי מלא של שטח הבריכה, לעומתו כיסוי נסתר חשמלי הנסגר בלחיצת כפתור.

כיסוי בריכה נסתר הוא רשת ביטחון ושקט נפשי לבריכה שלכם המונע אפשרות של נפילה לבריכה או כניסה של ילדים ומגן על הילדים והאורחים שלך מפני טביעה בבריכה.
כיסויי בריכה נסתרים נקראים גם כיסויי בריכה בלתי נראים או נשלפים. הם אינם נראים כאשר הם נסוגים וכאןן נעוץ היתרון. אסתטיקה ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר. כיסויים אלו עשויים מ PVC משוריין העמיד עד ל 2 טון ומונע מאנשים ליפול למים

כיסוי בריכה נסתר דורש תחזוקה כמו כל כיסוי אחר. לרוב אין פעולות מיוחדות שיש לבצע מרגע ההתקנה. במידה ומערכת הגלילה נתקעת או זקוקה לטיפול אנחנו כאן בשבילכם. מומלץ לבצע בדיקה תחזוקתית כל חצי שנה מרגע ההתקנה כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים.

בהחלט! אולם הדבר דורש השקעה רבה, בין היתר, הרמה של הריצוף המקיף את הבריכה והתקנה של מסילות נסתרות.

מוצרים קשורים

דילוג לתוכן