כיסוי בטיחותי לבריכות

הוראות בטיחות בבריכה

בריכות שחיה הן דבר נהדר והן יכולות להוות חוויה מהנה מאד עבור ילדים ומבוגרים. חשוב מאד להכיר את הוראות בטיחות בבריכה המפורסמות לציבור הרחב. ישנם אנשים רבים אשר משתמשים בבריכות גם עבור שמירה על אורח חיים בריא ועבור תהליכים טיפוליים. לצערנו, בריכות שחיה, יכולות גם להיות מוקד לאסונות שאנחנו אפילו לא רוצים לחשוב עליהם. על פי סטטיסטיקות שמתפרסמות בארצות הברית על כל 11 אלף ילדים טובע בשנה ילד אחד בבריכה ביתית. זהו נתון מדאיג וצריך לקחת בחשבון צעדי בטיחות חשובים כשאנחנו משתמשים בבריכה ציבורית או אם החלטנו לקנות או לבנות בריכה בבית שלנו. שמירה על הוראות בטיחות תגרום לנו ליהנות מחוויית הרחצה ללא חשש מסכנות.

איך נשמור על בטיחות בבריכה?

ארגונים רבים העוסקים בבטיחות ילדים מתריעים שילדים עלולים לטבוע גם במים נמוכים, אפילו מים בגובה של 10 ס"מ. רוב מקרי הטביעה של ילדים נגרמים בשל חוסר תשומת לב ואי הקפדה על הוראות בטיחות בסיסיות וחשובות ביותר.

מה הן ההמלצות לשמירה על בטיחות בבריכה?

  1. לא להשאיר ילדים ללא השגחה בבריכה, גם אם הבריכה ציבורית. אין לסמוך על אנשים זרים שישמרו על ילדכם בעת רחצה בבריכה. גם אם מקבלים שיחת טלפון חשובה, חשוב כל הזמן להיות בקשר עין עם הילד הנמצא במים. במקרה חירום, ברגע שנהיה בתשומת לב, נוכל לעזור להם ולמנוע אסון. חשוב להדגיש כי גם אם מדובר בבריכה ביתית, המרחק מהבית, לא יכול למנוע אסון תמיד וגם במקרים כאלו חשוב כל הזמן להשגיח על ילד הנמצא בבריכה.
  2. גידור הבריכה – ילדים הם סקרנים מאד ולעיתים נטולי פחד. בריכה שחיה לא מהווה עבורם סכנה ואף יכולה לסקרן אותם. כדי למנוע כניסה לבריכה בעת שאתם לא נמצאים בסביבה מומלץ להתקין גדר שתהיה מספיק גבוה עבור טיפוס או זחילה מתחתיה. בנוסף, במידה וקיים שער לגדר, חשוב להקפיד לנעול אותו ולהסתיר מעיני הילדים את מקום הימצאו של המפתח.
  3. כיסוי בטיחות לבריכה – אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי בריכות. כיסוי בטיחות לבריכה מונע כל אפשרות של כניסה לבריכה בשעה שהוא סגור. גם אם הילדים ירצו להיכנס, הם לא יכולים כי הבריכה מכוסה לגמרי. ישנם כיום סוגי כיסויים רבים המאפשרים בטיחות אופטימלית. אנחנו מתמחים בהתקנה של כיסוי הידראולי לבריכהכיסוי ידני לבריכה, כיסוי נסתר לבריכה, וכיסוי תריס לבריכה.
  4. הסברה – לפני שנותנים לילדים להיכנס לבריכה כדאי ללמוד אותם לשחות ולהסביר להם איך להתנהג ומה לעשות במקרה שהם מרגישים שהם טובעים.
  5. כימיקלים לבריכה צריך לאחסן במקום שאין אליו גישה לילדים.

 

לסיכום, בריכות שחיה הן דבר נהדר אך יכולות גם להוות סכנה בטיחותית במיוחד עבור ילדים. בדיוק מהסיבה הזאת חשוב להקפיד על כללי בטיחות ולנהוג במשנה זהירות בכל פעם שאנחנו מתרחצים בבריכה ובעיקר כאשר אנחנו אחראים על ילדים המתרחצים בבריכה. חשוב להפקיד ולשים לב תמיד להיות בקשר עין עם ילד הנמצא בבריכה. אסור לזלזל בזה, גם אם מדובר בבריכה ביתית. בנוסף, אם החלטנו לבנות או לקנות בריכה ביתית חשוב לגדר אותה ולדאוג לכיסוי בטיחות שימנע אסון כבד ויגרמו לנו לישון בשקט. 

אם אתם בעלי בריכה ביתית או מתכננים לבנות אחת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ עבור התקנת כיסוי בטיחות.

 

 

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן