כיסוי תריס לבריכה

החלפת כיסוי בריכה – מתי נדע שצריך להחליף?

למי שיש בריכה פרטית בבית, יודע כמה היא מהווה פתרון מושלם לחודשי הקיץ החמים בישראל. במיוחד כשהילדים בחופש גדול. אבל יחד עם זאת, בריכה בבית מביאה איתה הרבה דאגות ודורשת אחריות רבה. בריכה בבית יכולה לטמון סכנות שאנחנו לא מצפים להן ובדיוק בשביל זה יש כיסוי בטיחותי לבריכה.

הכיסוי הבטיחותי עונה על מגוון צרכים – הוא שומר על בטיחות דיירי הבית, האורחים וחיות המחמד בזמן שאף אחד לא נמצא בסביבה. בנוסף, הוא שומר על מי הבריכה נקיים ומונע כניסת לכלוך, והוא גם שומר על הטמפרטורה הרצויה ומונע אידוי יתר של המים. בשורה התחתונה, אתם ליטרלי מרוויחים מכל הכיוונים וגם חוסכים כסף!   

באילו מקרים תצטרכו החלפת כיסוי לבריכה?

1# הכיסוי נקרע – לפעמים שימוש לא נכון בכיסוי, או רכישת כיסוי לא איכותי עלולים להוביל לקרעים ביריעה הפוגמים ביעילות שלה. במקרה כזה הכיסוי הבטיחותי כבר לא ישרת את המטרה שלשמה הוא הותקן ויהיה צורך לבצע החלפת כיסוי בריכה.

2# הכיסוי בלוי – הכיסוי אצלכם כבר מספר שנים והתחילו להופיע סדקים, או שהחומר התחיל להתקלף? זה סימן שהגיע הזמן להחליף את הכיסוי. רכישת כיסוי בטיחותי לבריכה מחברה מקצועית ואיכותית יכולה לעזור ליריעה שלכם להחזיק מעמד הרבה זמן. 

3# תקלה במערכת הגלילה – לרוב, תקלה במערכת הגלילה לא קורית. לעיתים נדירות נוצרת תקלה ויש צורך לתקנה כדי להשתמש בכיסוי. במידה ולא ניתן לתקן את הבעיה או שעלות התיקון קרובה לעלות החלפת כיסוי, עדיף כבר לבחור באופציה של החלפת הכיסוי. מומלץ לרכוש כיסוי הכולל אחריות על מנגנון הגלילה.   

סוגי כיסויי בריכה 

  • כיסוי הידראוליכיסוי בטיחותי הידראולי לבריכה בעל מבנה גלילה סטנדרטי, המנגנון כולל מערכת גלילה הפועלת באמצעות בוכנת שמן המחוברת לקצה המערכת. הבוכנה מחוברת ישירות לצינורות הידראוליים המתאימים לעמוד בלחץ גבוה. כאשר הצינורות מקבלים מהמנוע לחץ גבוה בזמן מסוים, פעולת הגלילה מתבצעת והכיסוי מתחיל להתקפל. פעולת הגלילה מתבצעת בצורה מהירה הודות למנוע שעובד על כוח ולא על מנוע חשמלי. 


  • כיסוי ידני –  כיסוי בטיחותי שפעולת הפתיחה והסגירה שלו נעשית בצורה ידנית, באמצעות מנואלה, ידית ייעודית. הוא מתאים לבריכות בגודל מקסימלי של 7 מטר. מדובר בכיסוי פשוט, איכותי,  בעל עלות נמוכה יחסית לכיסויים האוטומטיים. היתרון בכיסוי הידני, הוא פשוט לתפעול, מתאים לשומרי שבת.  בנוסף, תוכלו לשדרג את מערכת הגלילה להידראולית בכל עת. 


  • כיסוי נסתר לבריכהכיסוי בטיחותי ובעל מראה אסתטי המשתלב  כחלק מצורת הבריכה. מסילות ומערכת הגלילה של הכיסוי מותקנת מתחת למרצפות המקיפות את הבריכה. כך תוכלו ליהנות מכיסוי בטיחותי שמגן על בני המשפחה וגם שומר על המראה האסתטי. כיסוי נסתר לבריכה הוא בעצם כיסוי ידני או כיסוי הידראולי (תלוי בבחירה שלכם) המותקן מתחת לדפנות שפת הבריכה כך שכל המערכת לא נראית לעין.

החלפת כיסוי בריכה – התהליך

מתלבטים איזה כיסוי לבחור ואיך להתקין? יש כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירת הכיסוי כמו, גודל הבריכה, האם הנראות מאוד חשובה לכם וכמובן, האם אתם מעוניינים שפעולת הגלילה תהיה אוטומטית.

טיפ קטן לכיסוי גדול 

אל תשכחו לבדוק האם הכיסוי הנבחר מגיע עם אחריות. חברת פולוק מעניקה 3 שנות אחריות על מנגנון הגלילה, ו- 5 שנות אחריות על היריעה.   

לפני כל החלטה, אנחנו ממליצים להיעזר בחברה מקצועית המתמחה ומוסמכת בביצוע התקנה ופירוק של הכיסוי. כך תוכלו להיות בטוחים שההתקנה נעשתה כשורה והכיסוי באמת ימלא את תפקידו לזמן ממושך. 

כמה מילים לסיכום

כבר מזמן כיסוי לבריכה נחשב למוצר בטיחות בסיסי, הכיסוי  גם מבטיח שתוכלו להסיר דאגה מליבכם בזמן שאף אחד לא משגיח על הבריכה, וגם יחסוך לכם לא מעט מאמץ, זמן וכסף סביב תחזוקת הבריכה שלכם.

כשמדובר ביקרים לכם, אל תבחרו פחות מהטוב ביותר. 

הגיע הזמן להחלפת כיסוי בריכה? אנחנו בחברת Poollock מתמחים בהתקנה של כיסויי הבריכה הטובים ביותר בשוק! הכיסויים שלנו איכותיים ונשמרים לאורך זמן, כדי שתוכלו להנות בראש שקט. 

נשמח לייעץ ולהתאים עבורכם את כיסוי הבריכה האולטימטיבי.

072-3308615 | info@poollock.co.il

 

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן