התקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית

3 סיבות להתקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית

התקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית זהו תהליך שכדאי לתת לו את המשקל הראוי. אם יש לכם בריכה פרטית בבית או שאתם נמצאים בהליך התקנת בריכה, אתם ודאי מודעים לעובדה שבכדי ליהנות מכל היתרונות של הבריכה (ולא פחות חשוב מכך, גם משקט נפשי) צריך לדאוג  לבטיחותה, ולבטיחות המשתמשים בה. ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן לשמור על בטיחות בעת שימוש בבריכה כאשר 2 הדרכים הנפוצות ביותר הן: התקנת גדר סביבה ברכיה או התקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית. כל מי שמתעניין בהתקנת כיסוי לבריכה פרטית, עתיד לגלות שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי כיסויים לבריכה – כך שכל אחד יכול לבחור את הכיסוי אשר יתאים לו ויענה על דרישותיו וציפיותיו בצורה המיטבית. 

הכיסויים שחברת Poollock מתקינה הם: כיסוי הידראולי לבריכה, כיסוי ידני לבריכה, כיסוי נסתר לבריכה וכיסוי תריס.

אם מסיבה כזאת או אחרת אתם עדיין מתלבטים אם להתקין כיסוי בטיחות לבריכה פרטית להלן הסיבות אשר יסייעו לכם לקבל החלטה חד משמעית:

1. התקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית –  כי הבטיחות של בני הבית והאורחים היא מעל הכול

לא משנה כמה השקענו בבריכה וכמה היא מפנקת ומרשימה, בסופו של דבר הבטיחות בבריכה אמורה להיות בראש מעיינינו.
באמצעות כיסוי בטיחות לבריכה, ניתן להגן על הילדים, על בני הבית, על חיות המחמד ועל כל מי שמגיע לאזור הבריכה מפני נפילה – אשר כידוע עלולה לגרום לחבלות, לנזקים קשים ואף לטביעות.
כיום, ניתן לבחור בכיסוי בטיחות שהוא גם איכותי, גם נוח לשליטה וגם מתאפיין בעיצוב מרשים – כך שגם תוכלו לשמור על הבטיחות בצורה מקסימאלית וגם לא לפגוע בנראות. 

2. התקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית – בכדי לשמור על הבריכה מלאה

כאשר הבריכה גלויה וחשופה לשמש, לרוחות ולשאר תנאי מזג האוויר, המים עוברים תהליך טבעי של התאדות הדרגתית – כך שבכל יום אתם עתידים לגלות שהבריכה שלכם קצת פחות מלאה ממה שהיא הייתה ביום הקודם. באמצעות כיסוי בטיחות לבריכה פרטית ניתן להאט במידה משמעותית את קצב התאדות המים – ולמעשה, ליהנות מבריכה מלאה לאורך זמן רב יותר.
גם הסיבה הזאת טומנת בחובה חיסכון כספי – הנובע מהעובדה שאתם לא צריכים להשלים את המים בריכה בכל תקופת זמן קצרה. 

3. דרך לשמור על ניקיון וצלילות המים

באמצעות כיסוי בטיחותי לבריכה, ניתן לוודא שהבריכה לא תהיה חשופה לאבק וללכלוכים שונים אשר עלולים לפגוע בניקיונה ובצלילות המים.
אומנם כפי שניתן להסיק משמו, התפקיד המרכזי והעיקרי של כיסוי בטיחות הוא שמירה על הבטיחות – יחד עם זאת, אותו כיסוי בטיחות גם יכול לסייע בשמירה על הבריכה מפני גורמים שונים אשר עלולים ללכלך אותה. יש כאן גם יתרון נוסף – במידה ותצליחו לשמור על מי הבריכה שהם צלולים ונקיים לאורך זמן, תוכלו ליהנות מחסכון במים – וכמובן, גם מההוצאה הכספית אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהחלפת מי הבריכה בכל תקופת זמן קצרה. 

4. התקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית – בחירת כיסוי בטיחות מתאים

אז אחרי שהבנתם את כל הסיבות להתקנת כיסוי בטיחות לבריכה פרטית ובמידה והגעתם למסקנה שגם אתם מעוניינים בהתקנת כיסוי שכזה. בשלב הבא, חשוב שתבחרו בתבונה את הכיסוי. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי כיסויים לבריכה, אשר נבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: חומרים, צורת התקנה, צורת תפעול, איכות ועוד..
ההמלצה היא כמובן לערוך היכרות עם כמה שיותר אפשרויות – סוגים שונים של כיסויים, חומרים, חידושים ועוד.. מכיוון שאותו המידע יאפשר לכם לבצע בסופו של דבר את הבחירה המושלמת.
בכדי לעזור לכם לבחור את הכיסוי המתאים ביותר עבורכם, אנחנו כאן בשבילכם ומזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונציג מטעמנו יחזור אליכם שבהקדם האפשרי.

לסיכום, אין כל ספק כי התקנת כיסוי בטיחות לבריכה, יכולה לאפשר לכם הרבה שקט נפשי ורוגע מהשימוש בבריכה.

צרו איתנו קשר למידע נוסף >>

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן