כיסוי בטיחותי לבריכה לשומרי שבת

כיסוי בטיחותי לבריכה במיוחד לשומרי שבת

בריכה ביתית היא פתרון נהדר עבור ימי הקיץ בישראל, במיוחד כאשר מדובר כפעילות לשעות הפנאי עם הילדים. כדי להשלים את החוויה ולאפשר לכם להנות בראש שקט, מומלץ להתקין כיסוי בטיחותי לבריכה – כך תוכלו לכסות את הבריכה ולמנוע מילדים וחיות מחמד גישה למים בזמן שאתם לא משגיחים. אנו מציעים פיתוח מיוחד לשומרי שבת שאינו מצריך פתיחה וסגירה חשמלית. הכיסוי בטיחותי לבריכה לשומרי שבת שאנו מציעים ניתן לפתיחה וסגירה בצורה ידנית וללא מאמץ. בנוסף לכך, גם מחיר הכיסוי הבטיחותי אטרקטיבי מאוד ומחירו החל מ-13,000₪.

בכך תוכלו להינות מברכת שחייה בטוחה, ללא חשש מחילול שבת וגם במחיר מאוד נגיש.

כאשר מדובר על כיסוי בטיחותי לבריכה לשומרי שבת, אנחנו מבינים שאין אפשרות להתקנת כיסוי בריכה חשמלי ולכן, קיימת האפשרות להתקנת כיסוי ידני שפותר את הבעיה. כיסוי בטיחותי לבריכה לשומרי שבת, נפתח ונסגר בצורה ידנית (ללא שימוש בחשמל) וללא מאמץ גדול ומאפשר למשפחות דתיות להינות מהבריכה בשבתות וחגים, בלי לוותר על השקט הנפשי! 

מה זה כיסוי בטיחותי לבריכה? 

כיסוי בטיחותי לבריכה זו יריעה המעוגנת במסגרת מסביב לבריכה ומהווה מחסום המבודד את מי הבריכה מכל הסביבה החיצונית בזמנים שאין בבריכה שימוש. הכיסוי מונע מילדים לנסות להגיע אל מי הבריכה. מדובר בחומר חזק וקשיח שיכול להחזיק משקלים כבדים ולכן לא נשקפת סכנה כאשר הכיסוי פרוס על שטח הבריכה.

כיסוי לבריכה לשומרי שבת – למה כדאי להתקין כיסוי בטיחות לבריכות שחיה? 

רוב הטביעות מתרחשות בבריכות הנמצאות בחצר בתים פרטיים. ברוב המקרים אין שם נוכחות של מציל או אדם מבוגר המשגיח על המתרחש דרך קבע. ילדים הם סקרנים ולא תמיד מודעים לכל הסכנות הגלומות בסביבה שלהם. התקנת כיסוי בטיחותי לבריכה זאת הדרך שלכם להימנע מאסונות ולשמור על הבריכה שלכם ללא רבב. 

התקנת כיסוי בטיחותי לבריכה מונע אידוי של מים, מרחיק לכלוך ופסולת ומעניק לבריכה מראה נקי ואסתטי. וכמובן, ניתן להתאים את הכיסוי לסוג ולגודל של הבריכה שלכם! 

אילו כיסויי בריכה ניתן להתקין?

1# כיסוי הידראולי

כיסוי הידראולי בטיחותי הנפרס בצורה אוטומטית באמצעות בוכנת שמן המחוברת לצינורות הידראוליים המיועדים לעבודה תחת לחץ גבוה ומותקנים בקצה המערכת של כיסוי הבריכה. גלילת הכיסוי מתרחשת לאחר שהמנוע שולח אותות לחץ לצינורות לאורך זמן. 

2# כיסוי ידני 

כיסוי ידני לבריכה פשוט מאוד לשימוש ומתאים המיוחד לשומרי שבת. הסגירה והפתיחה שלו מתבצעת בצורה ידנית באמצעות מנואלה המחוברת לכבלים ייעודיים ואינה מצריכה מאמץ גדול. הכיסוי מתאים לבריכות בגודל של 7 על 3 מטרים לכל היותר. עלות ההתקנה ותפעול הכיסוי הזה נמוכה, מכיוון שאין לו מערכת גלילה חשמלית מורכבת. חשוב לציין כי בכל עת ניתן להוסיף מערכת גלילה אוטומטית. 

3# כיסוי תריס 

כיסוי תריס מהודר המעניק לבריכה מראה אסתטי כאשר היא לא בשימוש. הכיסוי נפרש בשלבים תוך שהוא מעניק לבריכה שני יתרונות – מונע כניסת לכלוכים לבריכה ושומר על הטמפרטורה של המים. הכיסוי נמתח ומתקפל באמצעות מנוע חשמלי במתח נמוך של 24V המותקן בתוך ציר נירוסטה איכותי עליו התריס מגולגל. חשוב לציין כי הכיסוי הזה אינו נחשב לבטיחותי.

4# כיסוי נסתר

כיסוי נסתר בטיחותי לבריכה המעניק לבריכה מראה אסתטי כאשר היא מכוסה, הכיסוי מותקן על גבי מסילות הממוקמות מתחת לריצוף מסביב לבריכה, כך שהמנגנון המפעיל את הכיסוי אינו נראה לעין ויחד עם זאת הוא שומר מפני טביעה וכניסת לכלוכים.

כמה מילים לסיכום

כיסוי בטיחותי לבריכה הוא הפתרון האולטימטיבי עבור על מי שרוצה להנות מבריכה בחצר ויחד עם זאת לעשות את המיטב כדי לשמור על בטיחותם של היקרים לנו. וגם, להרוויח בריכה נקייה ואסתטית.

רוצים להפוך את הבריכה שלכם לבטיחותית ולא יודעים מאיפה להתחיל? אתם נמצאים בחברה טובה!

אנחנו בחברת פולוק מספקים כיסויי בריכה איכותיים ואמינים. אנחנו מזמינים אתם להשאיר פרטים, ונציגנו ישמחו להתאים לכם את הכיסוי הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם!

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן