View6.2

מהו כיסוי בטיחות לבריכה? מדוע יש צורך להתקין אחד?

בטיחות, בטיחות, בטיחות! כשמו כן הוא – כיסוי בטיחותי לבריכה.

כיסוי בטיחות לבריכה הוא מתקן בטיחות המותקן על פני בריכת שחייה ומטרתו העיקרית היא הגנה על כניסת ילדים וחיות מחמד בשעה שהם נמצאים ללא השגחה. ישנן עוד סיבות להתקין כיסוי מסוג זה לבריכה, כמו למשל – שמירה על ניקיון המים, מניעת אידוי מהיר של המים חסכון בצריכת אנרגיה בבריכות מחוממות ועוד. אך בראש ובראשונה הסיבה הכי חשובה היא בטיחות. לא פעם שמענו בשנים האחרונות על טביעות של ילדים כאשר היו לרגע אחד ללא השגחה. כדי לא להגיע למצבים כאלה הפתרון הוא התקנת כיסוי בטיחותי לבריכה. פתרון שיכול למנוע אסון ובנוסף, שומר על איכות המים בבריכה שלכם.

מהם הסוגים השונים של כיסוי בטיחות לבריכה?

כיום ישנם מספר סוגים של כיסוי בטיחות לבריכה והם נועדו לתת פתרון אולטימטיבי לסוגי בריכות שונות ולסוגי צרכים שונים של בעלי הבריכות. כמובן שנכנס כאן גם עניין התקציב. אז מה הם הסוגים שאנחנו מספקים?

כיסוי הידראולי לבריכה

מדובר על מוצר איכותי ביותר שנועד לתת פתרון כיסוי גם לבריכות גדולות. מה הכוונה? כיסוי בריכה הידראולי הוא כיסוי שניתן לפתוח ולסגור על ידי מערכת הידראולית המופעלת ע"י יחידת כוח הנמצאת בחדר מכונות ולא בסביבת הבריכה. לכיסוי יש כוח רב והוא נסגר ונפתח במהירות של 1 שניה לכל מטר. 

כיסוי נסתר לבריכה

כיסוי נסתר לבריכה הוא הפתרון האולטימטיבי לנראות קלאסית ולשמירה על בטיחות בסביבת הבריכה. יותר קשה להבחין בו אך הוא מספק 100% הגנה. כיסוי נסתר יכול להיות הידראולי, חשמלי או ידני. את הכיסוי הנסתר יש להתקין בעת בניית הבריכה. 

כיסוי ידני לבריכה

כיסוי ידני לבריכה מצריך מאמץ ופעולה ידנית ולרוב הוא מתאים לבריכות של אורך עד 7 מטרים. העלות שלו יחסית נמוכה והוא מספק הגנה מירבית. ניתן להוסיף בכל עת מנגנון אוטומטי ובכך להפוך את הכיסוי, לכיסוי בטיחותי אוטומטי.

בנוסף, קיים עוד סוג של כיסוי לבריכה והוא כיסוי תריס. הוא לא נחשב כיסוי בטיחות לבריכה אך הוא מקנה מראה אלגנטי לבריכות השחיה. הכיסוי עשוי משלבי PVC ולרוב משמש למניעת לכלוך הבריכה.

איך אני יכול לדעת האם אני צריך כיסוי בטיחות לבריכה ואיזה סוג מתאים לי?

קודם כל, אם יש בביתך בריכה, אתה צריך כיסוי בטיחות לבריכה. בזה אין ספק. לא משנה מה הן התקנות הרשמיות, הבטיחות בסביבת הבריכה, במיוחד בבתים שיש בהם ילדים וחיות מחמד היא בראש ובראשונה. בנוגע לאלה איזה סוג כיסוי בטיחות יכול להתאים לבריכה שלך, יש לחשוב על כמה פרמטרים חשובים לפני שאתה בוחר אחד.

מה הוא התקציב אותו אני מוכן להשקיע בהתקנת הכיסוי?

האם חשוב לי שהכיסוי יהיה הידראולי או ידני?

האם חשובה לי מהירות הפתיחה והסגירה של כיסוי הבטיחות?

לאחר שתענה על שאלות אלו תדע בגדול לאיזה סוג כיסוי בטיחות לבריכה כדאי לך לכוון.

לסיכום, כיסוי בטיחות לבריכה יכול להציל חיים. פשוט ככה. בבתים פרטיים שיש בהם ילדים, בריכת שחיה, יכולה גם להוות סכנה ממשית, במקרה שהילדים או חיות המחמד נמצאים ללא השגחה בחלק מהזמן. אם יש לך בריכה בבית – אתה צריך אחד כזה. יש לו יתרונות נוספים של מניעת לכלוך המים, מניעת אידוי מהיר של המים, חסכון בצריכת כימיקלים ועוד. חברת POOLLOCK מייצרת כיסויים בטיחותיים לבריכות שחיה מהחומרים האיכותיים והבטיחותיים ביותר הקיימים בשוק היום. אם אתם זקוקים לכיסוי בטיחות, צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם לבחור את האחד שמתאים לכם ביותר.

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן