כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה

האם ניתן להתקין כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה קיימת?

לא מעט אנשים חולמים על בית פרטי עם בריכה ויש כאלו שמצליחים גם להגשים. אם גם אתם הגשמתם את החלום ובניתם לעצמכם בריכת שחייה ביתית, בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה שתעשו הכול בכדי לדאוג לבטיחות של בני הבית (כיסוי בטיחות לבריכה) – ובעיקר של התינוקות והילדים הצעירים.
כל מי שמתעניין בנושא של כיסוי בטיחות לבריכה, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות, אשר נבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: חומרים, צורת התקנה, איכות ועוד…
אם גיליתים כי כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה יהווה עבורכם את הבחירה האופטימאלית, בשלב הבא יכולה לעלות השאלה: "האם התקנת כיסוי חשמלי לבריכה יכולה להיות רלוונטית גם עבור בריכה קיימת?" במאמר הבא ננסה לענות על השאלה.

כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה קיימת ויתרונותיו

לפני שנענה על השאלה האם הכיסוי החשמלי אכן מתאים? חשוב להבין מה מייחד את אותו כיסוי בטיחות חשמלי ומהם יתרונותיו.
ובכן, כיסוי חשמלי לבריכה מתבסס על יריעות PVC איכותיות וחזקות, אשר אמורות להימתח על גבי 2 מסילות ולנוע באמצעות מנוע חשמלי (המנוע אמור להיות מכוסה בצורה איכותית ובבטיחות בלתי מתפשרת).
הכיסוי החשמלי מתאפיין ביכולת עמידה בפני עומסים גבוהים – בכוחו לשאת גם משקל של אדם מבוגר (וישנם גם כיסויים אשר יכולים לשאת משקלים עד ל-2 טון), מה שהופך אותו לאמצעי שהינו גם בטיחותי, גם נוח לשימוש וגם איכותי.
יתרונות נוספים של כיסוי חשמלי לבריכה: יכולות תרמיות גבוהות, אמצעי שמירה על ניקיון הבריכה מפני סוגים שונים של לכלוכים ועוד.. – מדובר על יתרונות אשר בכוחם לסייע לחסוך כסף בחשמל ובמים.
כיסוי חשמלי יכול להיות מופעל באמצעות מערכת שליטה אשר מבוססת על קוד – כך שמי שלא יודע את הקוד ובעיקר ילדים צעירים, לא יוכלו לפתוח את הכיסוי מה שתורם תרומה נוספת לרמת הבטיחות. 

האם ניתן להתקין כיסוי בטיחות חשמלי על בריכה קיימת?

אז אחרי שמבינים את מלוא היתרונות של כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה, הרצון להתקין אותו יכול לעלות אף יותר.
ועכשיו עולה השאלה האם הכיסוי ניתן להתקנה על גבי בריכה קיימת?
ובכן, חדשות טובות מכיוון שהתשובה היא חד משמעית כן.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות של כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה ובכדי להבטיח בטיחות גבוהה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את המתקינים – יש לוודא שמדובר בחברת התקנה מקצועית ומנוסה, אשר ערוכה לספק כיסוי חשמלי איכותי ולהתאימו באופן פרטני לנתוני הבריכה. 

בחירת החברה המתקינה

אז אחרי שקיבלתם החלטה לבצע התקנת כיסוי בטיחות חשמלי לבריכה, מגיע הרגע לבחור את החברה המתאימה ביותר למשימה.
בכדי להבטיח שהכיסוי אכן יותקן בסטנדרטים בלתי מתפשרים ויעמוד בתקנים המחמירים ביותר, חשוב לבחור את אותה החברה בתבונה ובהליך הבחירה אף לשים דגש על מספר פרמטרים:

  • ניסיון – מומלץ לבחור בחברה בעלת ניסיון מעשי ורב שנים בהתקנת כיסויים חשמליים לבריכות קיימות. מה שיבטיח שיש לה יכולות להתמודד גם עם תנאי שטח מאתגרים.  
  • חוות דעת והמלצות – אם יש אפשרות לקבל המלצות אמינות מלקוחות אשר השתמשו בשירותי החברה, דבר זה יכול לסייע במידה רבה בבחירה. 
  • זמינות ותודעת שירות – אם כבר יש לכם בריכה, סביר להניח שהצורך בכיסוי בטיחות יהיה מהיר ואפילו מידי. חשוב לוודא שהחברה ערוכה לספק את שירותי ההתקנה בטווחי זמן קצרים. 
  • שיחת ייעוץ מקדימה – כדאי לקבוע שיחת ייעוץ מקדימה עם נציג מטעם החברה, על מנת לקבל את כל המידע והפרטים על הליך ההתקנה. במידת הצורך, ניתן יהיה גם לקבל תשובות על שאלות לגבי הכיסוי עצמו או לגבי מהלך ההתקנה.

דגש על הפרמטרים הללו יאפשר את הבחירה בחברה המתאימה ביותר לעבודת ההתקנה.

חברת Poollock מתמחה בהתקנה ותחזוקה של כיסויים בטיחותיים לבריכות.
אנחנו מתמחים בהתקנה ותחזוקה של כיסוי הידראולי לבריכה, כיסוי נסתר לבריכהכיסוי ידני לבריכה וכיסוי תריס. כל עבודה שאנחנו מבצעים מותאמת ללקוח. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים >>

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן