כיסוי לבריכה לפי מידה

כיסוי לבריכה לפי מידה – איך לבחור את הכיסוי המתאים לי

בריכה בחצר הבית זה החלום הרטוב (ליטרלי) של כל משפחה. אין כמו לטבול בבריכה קרירה בימים החמים של הקיץ. אבל יחד עם זאת הבריכה יכולה להיות עניין שידיר שינה מעיניכם, אם יש ילדים בסביבה ועדיין לא התקנתם כיסוי בטיחותי לבריכה. אם גם אתם נתקלים בשאלה למה ואיך לעשות את זה – הגעתם למקום הנכון. כיסויים לבריכה מגיעים בשלל צורות, גדלים וייעודים שונים וכדי לעזור לכם לבחור כיסוי לבריכה לפי מידה ריכזנו עבורכם את כל סוגי הכיסויים הטובים ביותר 

למה כדאי להתקין כיסוי בטיחותי לבריכה?

כיסוי לבריכה מונע אידוי של מים וכימיקלים (זה כשלעצמו חסכוני מאד בכסף ובאנרגיה) הוא ימנע מעלים ומפסולת להיכנס לבריכה, הוא עוזר לשמור על המים בטמפרטורה הרצויה והכי חשוב! הוא גמיש ועמיד. הוא אוטם את הבריכה לחלוטין והוא יכול לשאת עליו משקל של מאות ק"ג.  התכונות האלו ימנעו מהילדים שלכם לטבוע אם הם רצו או נפלו לבריכה תוך כדי משחק –  הוא בנוי בצורה כזאת שאפשר לעמוד עליו מבלי לשקוע אל המים.

כיסוי לבריכה לפי מידה – אילו סוגי כיסויים קיימים?

כיסוי הידראולי

הכיסוי הבטיחותי והמוכר עם כמה שדרוגים שהופכים אותו לחזק במיוחד, הוא מגיע במבנה שניתן לגלול אותו בכדי לסגור או לפתוח את הכיסוי. ובנוסף, בקצה המערכת תמצאו שתי בוכנות שמן ייחודיות המאפשרות לו לעמוד בלחץ ולייצר כוח חוזר המאפשר פתיחה וסגירה מהירים ונוחים. הבוכנות של כיסוי הידראולי מחוברות למערכת צינורות הידראוליים הבנויים לעמוד בלחץ גבוה. הכיסוי מתאים גם לבריכות גדולות, המנוע ממוקם הרחק מהבריכה עצמה ומבטיח שימוש בטיחותי.

כיסוי נסתר לבריכה

בעת תכנון הבריכה, יש להביא בחשבון התקנה של כיסוי בטיחותי נסתר ואז עושים את כל ההכנות, כולל בניית תא נסתר למנגנון הכיסוי, מתחת לריצוף. הכיסוי הבטיחותי לבריכה המותקן בתוך מסילה הממוקמת מתחת לשפת הריצוף המקיף את הבריכה. הכיסוי הנסתר לבריכה אינו גלוי לעין ולכן אינו בולט, כך שבכל זמן שהבריכה אינה בשימוש הכיסוי מספק לה מראה אסתטי והכי חשוב, הוא מגן על הילדים מפני טביעה. כיסוי נסתר יש להתקין בעת בניית הבריכה.

כיסוי עליון

כיסוי בטיחותי המותקן לבריכה קיימת. כל בריכת שחייה ניתן לכסות בכיסוי בטיחותי. המסילות עליהן הכיסוי רץ, מותקנות מעל הריצוף הקיים. המסילות הינן מעוגלות ובגובה של 0.5 ס"מ בלבד ואינן מהוות מכשול למתרחצים ולילדים המשחקים על שפת הבריכה. המנגנון ההידראולי מותקן מעל הריצוף בקצה הבריכה.

כיסוי לבריכת גלישה

כיסוי בטיחותי חדשני שהמסילות שלו מורכבות בתוך תעלת הגלישה ואינן נראות. את המנגנון ניתן להרכיב, במקרה של בריכה קיימת כבר, מעל הריצוף בקצה הבריכה. אם מתכננים את ביצוע הכיסוי, כבר בעת בניית בריכת השחייה, ניתן לבצע תא גלילה נסתר מתחת לריצוף שמכיל את מנגנון הכיסוי.

כיסוי ידני לבריכה

כיסוי ידני לבריכה הינו כיסוי בטיחותי המבוסס על פעולת סגירה ופתיחה ידניים, בעזרת מערכת הפעלה המבוססת על גלגלת – מסובבים את ידית ההפעלה לפי הפעולה הרצויה – כיסוי ידני לבריכה מתאים לבריכות קטנות ובינוניות, בגודל של עד 7 מטרים ולמעשה מדובר בכיסוי הבריכה שעלויות ההתקנה שלו הן יחסית נמוכות. בכל עת תוכלו להוסיף מערכת פתיחה וסגירה הידראולית אוטומטית.

כיסוי לבריכה לפי מידה

כיסוי תריס לבריכה

כיסוי תריס לבריכה מעניק מעטה מהודר ואסתטי, הוא בנוי משלבים של PVC הניתנים לסגירה ופתיחה קלים ומהירים. הכיסוי צף על פני המים ומונע מלכלוכים שונים להיכנס למי הבריכה ולהעכיר אותה. הכיסוי מופעל באמצעות מנוע ייחודי במתח נמוך של V24 המותקן על גבי ציר נירוסטה עליו התריס מתגלגל ומתקפל. הכיסוי שומר על טמפרטורת המים במהלך היום והלילה ועמיד בפני קרינת UV – הוא מתאים להתקנה בכל סוגי הבריכות קל לנקות אותו, אך הוא לא מהווה כיסוי בטיחותי.

כיסוי לבריכה לפי מידה – איזה כיסוי הכי מתאים לי?

כמו בהרבה תחומים, גם בבחירת כיסוי הבריכה יש להתחשב בפרמטרים רבים המשתנים בין משפחה למשפחה, כמו סוג הבריכה שיש לכם בגינה, הגודל שלה, מה הצרכים שלכם וכמובן התקציב שאתם רוצים להשקיע.

לדוגמה: אם מדובר בבריכה קיימת, עדיף להתקין כיסוי עליון. זו התקנה קלה שאינה דורשת חפירות והתאמות של סביבת הבריכה וכך נמנעים מהוצאה כספית גדולה.

אם מדובר בבריכה בעת תהליך הבנייה, עדיף לבצע כיסוי נסתר וכך כל המנגנון והמסילות נסתרים מהעין.

אם מדובר בבריכה גדולה, יש  להשתמש בכיסוי הידראולי עם מנגנון כפול – זה הכיסוי המתקדם ביותר, קל מאוד לתפעל אותו ולא מעט פעמים הוא משמש לכיסוי בריכות ציבוריות. 

אם מדובר בבריכה קיימת במידות של עד 8X3 מטרים ואתם מחפשים כיסוי איכותי שיעשה את העבודה נאמנה אבל יחד עם זאת שיהיה בתקציב יחסי נמוך, תוכלו להתקין כיסוי ידני. את הכיסוי הזה תמיד תוכלו לשדרג ולהוסיף מנגנון הידראולי.

אם בטיחות הבריכה פחות מטרידה אתכם כי כל בני המשפחה יודעים לשחות ואתם מעוניינים בכיסוי בעל מראה איכותי, אז תתקינו  כיסוי תריס. הוא אומנם יקר יותר, אך המראה שלו מאוד יוקרתי.  

 החלטתם שאתם רוצים להתקין כיסוי לבריכה לא ממש יודעים מאיפה להתחיל? 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ואחד מנציגי POOlLOCK ישמח לייעץ, להתאים ולהתקין עבורכם את הכיסוי האידיאלי ביותר.

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן