כיסוי לבריכה עגולה

כיסוי לבריכה עגולה

החלטתם שבקיץ הקרוב אתם הולכים להתפנק עם בריכה עגולה שתעשה לכם את העבודה, רעיון מעולה, אתם כאן כדי להנות מהחיים! – אין כמו לשבור את הרגעים הכי חמים של הקיץ עם טבילה טובה וגם, למצוא משהו שיעסיק את הילדים – אבל בסוף מצאתם את עצמכם עובדים כל יום כדי לנקות את הבריכה, לשמור ששום ילד לא יתקרב כשאתם לא שם וגם, ממלאים את הבריכה הרבה יותר ממה שחשבתם.

אם אתם שואלים, איפה הפינוק בכל הסיפור? כנראה שעדיין לא רכשתם כיסוי בטיחותי לבריכה, הפתרון האולטימטיבי לחוויית בריכה בטוחה, היגיינית וחסכונית יותר!

מה הוא כיסוי בטיחותי לבריכה ולמה הוא חשוב?

כיסוי לבריכה הוא פתרון שנועד לאפשר לכם להנות מבריכה בחצר הבית, בראש שקט ובמינימום מאמץ. מדובר במרכיב בטיחותי המונע תאונות.  כולנו יודעים איך זה, כשהילדים בבית בחופש הגדול, רגע אחד אנחנו לא מסתכלים והם כבר מטפסים על הקירות, וכשיש בריכה זה עלול להיות מסוכן. 

יש לנו פתרון פשוט, בכל זמן שהבריכה לא בשימוש, אתם יכולים לפרוש את הכיסוי ולמנוע מהקטנטנים שלכם להיכנס למים. בנוסף, כיסוי לבריכה מונע מלכלוכים להצטבר במים, הוא מעולה לשמירה על הטמפרטורה, ולמנוע מהמים הבריכה להתאדות בימי הקיץ החמים.

כיסוי לבריכה עגולה – אילו סוגי כיסויים לבריכה קיימים? 

1# כיסוי הידראולי –  כיסוי הידראולי לבריכה הינו כיסוי לבריכה בעל מערכת סגירה אוטומטית. הוא עובד על מערכת הגלילה סטנדרטית ובנוסף, בקצה המערכת מותקנת בוכנת שמן המחוברת לצינורות הידראוליים. מטרתם לעמוד בלחצים גבוהים. כאשר המנוע ממלא את הבוכנות הוא מפעיל לחץ בצינורות וזה גורם לפעולת הגלילה להתבצע. סוג כיסוי זה בדרך כלל מתאים יותר לבריכות שחיה גדולות כדי להקל על פעולת הסגירה.

2# כיסוי ידני לבריכה – כיסוי ידני לבריכה הוא כיסוי בטיחותי שפעולת הגלילה בו נעשית באופן ידני באמצעות סיבוב מנואלה (ידית ייעודית) ללא מערכת הנעה. הכיסוי הידני נהדר לבריכות קטנות ובינוניות, עד 7 מטרים ויכול להיות פתרון נהדר לשומרי שבת. עלות ההתקנה של הכיסוי הידני נמוכה ותמיד אפשר להחליף את מערכת הגלילה הידנית באחת ממונעת ואוטומטית. 

3# כיסוי תריס לבריכה – כיסוי תריס לבריכה כשמו כן הוא, מורכב משלבים של PVC אשר צפים על פני המים ומעניקים לבריכה מראה וסגירה של תריס. הכיסוי הזה לא נותן מענה בטיחותי, אך הוא מקנה לבריכה מראה אסתטי, יוקרתי וכמובן, שומר על ההיגיינה של הבריכה, מונע כניסת לכלוכים, שומר מעל מי הבריכה מפני אידוי ומסייע לטמפרטורה להישאר אחידה. 

הכיסוי מופעל באמצעות מנוע במתח נמוך של 24V שנמצא על גבי הציר עליו התריס מתגלגל ומתקפל. הכיסוי הזה מתאים לבריכה בכל צורה וגודל.

4# כיסוי נסתר לבריכה – כיסוי נסתר לבריכה יאפשר לכם להנות מבטיחות מלאה, ניקיון הבריכה ושמירה על הטמפרטורה ובלי לוותר על האסתטיקה של חצר הבית. המנגנון המניע של הכיסוי הנסתר מותקן מתחת לריצוף מסביב לבריכה, כך שניתן לכסות את הבריכה בקלות ובלי אלמנטים בולטים לעין. 

האם ניתן לשלב כיסוי בטיחותי לבריכה עגולה?

כיסוי בטיחותי לבריכה יכול להתאים לכל הבריכות והגדלים, כן גם לבריכות עגולות! במידה ומדובר בבריכות בעלות צורה מיוחדת, תמיד תוכלו להזמין כיסוי בטיחותי לבריכה לפי מידה והפרמטרים של הבריכה שלכם. אנחנו כמובן ממליצים שבמידה ועדיין לא בניתם את הבריכה, אולי תרצו לתכנן ולהוסיף את הכיסוי כבר בתכנון הראשוני. 

כמה מילים לסיכום

כיסוי לבריכה זה פריט חיוני מאוד שישלים לכם את התמונה הגדולה, הוא יחסוך לכם עבודה, כסף ובינינו? גם כמה שערות לבנות. אם אתם לא בטוחים איזה כיסוי יהיה הכי טוב לבריכה שלכם – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. נשמח להתאים ולהתקין עבורכם את הכיסוי האידיאלי עבורכם.

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן