כיסוי הידראולי לבריכה

כיסוי קשיח לבריכה

עונת הרחצה התחילה ולמי שיש בריכה בחצר הבית, או בקרבת מקום המגורים  – כנראה שהיא הולכת להיות מקום מפלט נעים במיוחד בימי השרב הישראליים. לצד ההתרגשות, מדי שנה אנחנו נתקלים בלא מעט מקרים של טביעה בבריכות פרטיות. חשוב לציין, זו לא גזירת גורל וניתן להימנע מהאסונות הללו בקלות, על ידי התקנת כיסוי קשיח לבריכה – כך תשאירו את הבריכה מחוץ להישג ידם ורגלם של ילדים וחיות מחמד.

הגיע הזמן שהבריכה תמלא את תפקידה כמקום מהנה ולא תהיה מקור לדאגות נוספות. 

כיסוי קשיח לבריכה – סוגים:

כיסויי הבריכה של חברת פולוק הם כיסויי בטיחות (למעט מכיסוי תריס), חלקם אלסטיים וחלקם קשיחים וכולם בנויים כדי לשאת משקלים כבדים. 

כיסוי הידראולי לבריכה

כיסוי הידראולי הינו כיסוי קשיח לבריכה, הוא בטיחותי במיוחד, עמיד ומיועד לשאת משקלים כבדים, עד שני טון. מתאים לכיסוי בריכות קטנות וגדולות. לרוב נמצא אותו בבריכות ביתיות גדולות ובריכות ציבוריות אשר דורשות כיסוי חזק המתרפס על שטחים גדולים.

לכיסוי ההידראולי יש אופציה נוספת, והיא להפוך אותו ל"כיסוי נסתר". מה הכוונה? ישנה אפשרות להתקין את מסילות הכיסוי מתחת לשולי הבריכה, כך שהן יהיו בלתי נראות, וכל מערכת הכיסוי תראה כחלק בלתי נפרד מהבריכה עצמה. האופציה של כיסוי הידראולי נסתר מספקת את המענה לעיצוב ואסתטיקה החשובים לבעלי בריכות פרטיות.

מבנה הכיסוי ההידראולי כולל מערכת גלילה עם תוספת של בוכנת שמן הממוקמת בקצה מערכת הגלילה. היתרון הגדול של המערכת הזאת, היא אינה מבוססת על חשמל, אלא על הפעלת לחץ שמן בזמן מסוים אשר מניע את תנועת הגלילה. המנוע של הכיסוי מיועד לתפקד היטב תחת לחץ ומשקל גדולים. כיסוי חסכוני ביחס למנועים מבוססי חשמל, וזה מאפשר לפתוח ולסגור את כיסוי הבריכה מהר יותר.  

כיסוי ידני 

כיסוי ידני הינו כיסוי בטיחותי לבריכה שנפתח ונסגר באופן ידני. פתיחת הכיסוי מתבצעת באמצעות משיכת חבלים המחוברים לצידי הכיסוי וסגירתו מתבצעת באמצעות גלגלת ייעודית. הוא מתאים לבריכות קטנות עד בינוניות וגם לג'קוזי. 

הכיסוי הידני מעולה לבודד את הבריכה מילדים וחיות מחמד כאשר היא לא בשימוש.

כיסוי קשיח לבריכה

חשיבות התקנת כיסוי קשיח לבריכה

לכיסוי קשיח לבריכה יש חשיבות די גדולה – בראש ובראשונה מבחינה בטיחותית, אתם רוצים לוודא שכל זמן שאתם לא נהנים ממי הבריכה ואין מבוגר אחראי המשקיף על הרוחצים, אף ילד או בעל חיים לא יסכן את חייו. דבר שני, הכיסוי עוזר למי הבריכה להישאר נקיים וצלולים, הוא מונע כניסת לכלוכים. והיתרון האחרון, הוא שומר על הטמפרטורה של מי הבריכה קרירים ונעימים. 

האם כל סוגי הכיסויים הם קשיחים?

ההגדרה של כיסוי קשיח לבריכה, נועדה בכדי לאפשר לכם לדעת אילו כיסויים נחשבים לבטיחותיים ויכולים לשאת משקל אדם בקלות. חברת פולוק מספקת כיסויי בריכה אשר עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ומיועדים לשימוש רב תכליתי – בטיחותי, היגייני וחסכוני. למעט כיסוי תריס, שאינו משמש ככיסוי בטיחותי, אלא  מהווה כיסוי אסתטי היגייני וחסכוני.

כמה מילים לסיכום

עבור אנשים רבים, בריכה בחצר הבית מהווה מקור גדול לשמחה ולדאגה בו זמנית. התקנת כיסוי בטיחותי יכול לעזור לכם לשחרר את הדאגות ולהתמקד בדברים החשובים באמת – להנות מבילוי משפחתי נטול דאגות ובנוסף, לחסוך לכם לא מעט זמן, מאמץ וכסף בתחזוקה שוטפת של הבריכה. 

רוצים להתקין כיסוי אסתטי ובטיחותי לבריכה שלכם?

חברת פולוק מתמחה בהתקנת כיסויי בריכה איכותיים, שיעשו לבריכה שלכם רק טוב! 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, או להשאיר מספר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן