מדריך לחימום בריכות שחייה

מהו מחיר כיסוי בטיחותי לבריכה?

מהו מחיר כיסוי בטיחותי לבריכה?

בריכות שחייה פרטיות הפכו בשנים האחרונות למוצר בסיסי בכל בית עם תשתית מתאימה להקמת בריכה. בריכה פרטית הינה המרענן הרשמי של עונת הקיץ, מקום בו משפחות מבלות ונהנות מכל רגע, במיוחד כאשר בחוץ הטמפרטורות נוסקות ומחייבות הימצאות במקומות קרירים ונעימים לגוף. אין ספק שבריכת שחייה פרטית מביאה עמה יתרונות רבים והנאה צרופה אך יחד עם זאת, מדובר במקום אשר עלול להוות סכנה לילדים וזאת במידה ולא פועלים בהתאם לנהלים והנחיות הבטיחות (כיסוי בטיחות לבריכה) המחמירות, המבטיחות את שלום המשתמשים בבריכה. 

עקב הסכנות הטמונות בבריכות שחייה בכלל ובריכות פרטיות בפרט, הומצאו מגוון רחב של טכנולוגיות ואביזרי בטיחות אשר מצמצמים את הסכנות בהימצאות בריכה בסביבת ילדים. אחד האמצעים הבטיחותיים ביותר, המונע גישה של ילדים אל תוך בריכת השחייה הפרטית ללא פיקוח ואישור מצד אחראי מבוגר, הוא כיסוי בטיחותי לבריכה אשר נפרש על גבי הבריכה בעת סיום השימוש בה ומונע כל כניסה של ילדים אל תוך פנים הבריכה. בכך למעשה, הכיסוי מציל חיים של ילדים רבים ומונע אסון מידי.

בטיחות והגנה לפני הכל

כאשר מתכננים הקמת בריכה פרטית אצלכם בגינה, חשוב מאוד להתרכז פחות במשחקי מים ואקססוריז נוספים לשעשועי מים ולהתמקד בראש ובראשונה, בכל נושא הבטיחות בשימוש בבריכה בין אם בזמן השהייה במים ובין אם לאחר שעות השימוש בבריכה. כיסוי בטיחותי לבריכה, הינו מוצר חובה בכל בריכה פרטית והוא ההבדל בין חיים לבין טרגדיה ואסון אשר ילווה אתכם לאורך כל החיים. כיסוי בריכה הוא למעשה ביטוח אישי מפני כניסה של ילדים אל תוך הבריכה כאשר מבוגר אחראי לא נמצא בסמוך אליה. 

באמצעות כיסוי בטיחותי לבריכה, אתם יכולים להיות רגועים כי ילדכם לא יוכל להיכנס אל תוך המים כאשר אתם לא שמים לב. מדובר על כיסוי איכותי אשר נמתח על גבי הבריכה ולא מאפשר כניסה אליה, גם אם הילדים נמצאים על גבי הכיסוי. כיסוי בטיחותי לבריכה מספק עמידות גבוהה והוא אינו יכול להשתחרר ולהתנתק מאחיזתו בבריכה, ללא פעולה מצד מבוגר ועל כן, מדובר על מוצר בטיחותי ברמה הגבוהה ביותר.

שומר על איכות מים גבוהה

מלבד נושא הבטיחות, כיסוי מים לבריכה מספק יתרונות נוספים אשר חיוניים מאוד לבעלי בריכה פרטית. נושא ניקיון המים, הינו בעל חשיבות גבוהה מאוד כאשר מדברים על בריכות שחייה. אף אחד אינו מעוניין לשחות במים שאינם נקיים וכאלה אשר פוגעים בהיגיינת הגוף. מלבד המערכות לניקוי וטיהור המים, יש צורך בכיסוי לבריכה אשר מסייע רבות במניעת הגעה של לכלוך ואבק אל המים ובכך מאפשר, שחייה במים איכותיים ובריאים לגוף. 

כיסוי לבריכה מונע את ריקונה מספר פעמים בשנה והחלפת המים המלוכלכים במים  נקיים ובאיכות נאותה. באמצעות כיסוי לבריכה, אין צורך להחליף את מי הבריכה אשר נשארים נקיים וצלולים לאורך זמן. אין יותר צורך בריקון המים בבריכה ומילוי שלה מחדש, תהליך אשר נמשך זמן רב ומוביל לעלויות כספיות גבוהות בחשבון המים החודשי.  

מונע אידוי של מי הבריכה

כיסוי בטיחות לבריכה, מונע אידוי של מי הבריכה, במיוחד בימי הקיץ החמים ושומר על כמות מים מלאה בבריכה. כאשר בריכה נמצאת ללא כיסוי, המים בתוכה עוברים תהליך אידוי אשר מוביל לכך שמפלס המים בבריכה, יורד מידי יום ומצריך, מילוי של הבריכה באופן תדיר, פעולה המובילה הן לבזבוז מים מיותר והן לעלויות כספיות גבוהות כתוצאה מכך. באמצעות כיסוי לבריכה, לא תצטרכו למלא את הבריכה בתדירות גבוהה ותוכלו ליהנות מבריכה מלאה לאורך זמן. 

מחיר של כיסוי בטיחותי לבריכה – מגוון עיצובים ודגמים ייחודיים

כאשר מעוניינים לרכוש כיסוי בטיחותי לבריכה, ניתן להבחין בהיצע גדול של כיסויי בריכה, אשר מגיעים במגוון עיצובים, צבעי כיסויים ומידות המותאמות הן לגודל הבריכה והן לדגם שלה. לכל בריכה פרטית, יש את הכיסויים המתאימים לה אשר יבטיחו רמת בטיחות גבוהה. חשוב מאוד לא להשתמש בכיסוי שאינו ייעודי ומתאים לבריכה ספציפית, שכן רמת הבטיחות תהיה נמוכה ותסכן על ילדכם ברגע האמת.

מחיר כיסוי בטיחותי לבריכה – מנעד רחב של מחירים

כיום בשוק ישנו מגוון רחב מאוד של כיסויים בטיחותיים לבריכה. ישנם כיסויים אשר דורשים פעולה ידנית לצורך כיסוי הבריכה, ישנם כיסויים שכל תהליך הכיסוי הינו חשמלי באמצעות מסילות וגלגלות ואף ישנם כיסויים קשיחים בדמות רצפת דק, אשר מתפרשת על גבי הבריכה ומונעת כניסה אליה. כל אחד מהכיסויים השונים בשוק, מביא עמו יתרונות וחסרונות ומתוקף כך, ישנו מנעד רחב של מחירים הנוגע לסוג הכיסוי, גודלו והאם הוא מופעל באופן ידני או חשמלי. 

באופן כללי, מחירם של כיסויים בטיחותיים לבריכה משתנים לפי הגודל וסוג הכיסוי. המחיר תלוי במשתנים רבים הנוגעים להעדפות האישיות של הלקוח ולאיכות הכיסוי. ישנן בריכות פרטיות פשוטות יותר וקטנות, אשר אינן מצריכות שימוש בכיסויים מורכבים למדי וישנן בריכות פרטיות, אשר שקועות באדמה ולגביהן, מומלץ להשקיע בכיסוי אמין וייחודי אשר יספק מענה בטיחותי ברמה הגבוהה ביותר. 

 

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ צרו איתנו קשר עכשיו!

דילוג לתוכן